Des de que vam triar el nom de la classe estem treballant i investigant sobre què i com ho fan els fotògrafs/es.
Hem fet diferents activitats:
- Hem parlat dels diferents aparells que ens permeten fer fotografies i d’algunes de les funcions que tenen.
- Amb una cartolina hem construït un visor amb l’objectiu de descobrir que no es veu el mateix si fem un enquadre o un altre. Vam sortir al pati a observar, un objecte prèviament decidit, i veure’l: de ven a prop, de lluny, des de dalt, des de baix, davant, darrere…
- Vam fer d’observadors comparant dues imatges, analitzant:
- Quina és la imatge principal de la foto: un objecte, un paisatge o una persona.
- Quines coses surten a la foto.
- Des d’on està feta la foto.
- Des de quina distància s’ha fet.
- Hem pensat perquè el fotògraf/a ha fet d’aquesta manera la foto.
- Amb les tauletes ens vam fer fotos per parelles, vam seleccionar la que més ens agradava, li hem fet un marc i així és com hem decorat la porta de la classe.
- Per últim, hem tornat ha fer fotos amb les tauletes, però aquest com un retrat, és a dir, la nostra cara. Aquesta imatge la hem retallat per la meitat i haurem de dibuixar-nos l’altre meitat, així treballant la simetria.
Ja us anirem informant com avancem i aprenem sobre fotografia, ens convertirem en veritables experts!!!