Encetem el projecte ”Escolta’ns, tots tenim veu”

1, 2, 3… ACCIÓ!

L’alumnat de cinquè ha encetat aquesta setmana el projecte ”Escolta’ns, tots tenim veu” en el marc del programa #POEFA (Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat).

En aquestes primeres sessions, els nens i nenes han conegut què és el que hi ha darrere d’una producció audiovisual, és a dir, quines són les feines que fan possible que les pel·lícules o els programes que veiem tinguin sobre l’espectador l’efecte desitjat: que facin por, que emocionin, etc., alhora que tinguin una correcta il·luminació i audio. Ells mateixos s’han ficat en els rols de càmera, guionista, tècnic de so, director/a i actor/actriu. Han gaudit moltíssim, i això que tot just hem començat!

A continuació un deixem unes imatges de les sessions que ja hem portat a terme.

*Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.