Concert de Nadal 2023

El tan esperat Concert de Nadal de l’escola va il·luminar ahir, dilluns 18, el Teatre Plaza de Castelldefels.

Cada classe va preparar amb dedicació i entusiasme una cançó, mostrant l’esforç i la il·lusió posats en aquest espectacle tan especial. El teatre es va omplir de somriures i d’aplaudiments.

Adjuntem els vídeos de les actuacions per si voleu reviure les cançons que van interpretar les vostres filles i els vostres fills. Afegim també la nadala que les i els mestres vam preparar per als infants el divendres 15, dia de l’assaig general.

I3 Campaneta de Nadal:

I4 Constipat:

I5 Llums de Nadal:

1r Bombolles de Nadal:

2n El tió:

3r A Joguines:

3r B Bones festes:

4t Viu el Nadal:

5è Hecho con tus sueños:

6è A Winter Walk:

6è B Here comes the snow:

Mestres versió Coti x coti:

Esperem que el gaudíssiu tant com nosaltres. Gràcies a tot l’alumnat per tota l’energia i les ganes dipositades en el concert.