CARNAVAL

Margallons i Margallones,

el passat divendres 21 de febrer vam celebrar la festa de Carnaval a l’escola.

Enguany el tema han estat els Contes Clàssics, i com a cloenda del projecte, cada cicle ha mostrat les coreografies que han estat treballant durant aquest segon trimestre.

Us hem preparat un vídeo resum de la festa. Més avall trobareu els vídeos de les diverses coreografies.

Coreografies senceres:

• Els primers en actuar van ser els nens i nenes de Cicle Inicial, amb el conte d’El gat amb botes.

• Tot seguit, va ser el torn dels més petits, amb el conte de La Rateta que escombrava l’escaleta.

• Els següents van estar els i les alumnes de Cicle Mitjà, que van representar Els Músics de Bremen.

• Per últim, va arribar el torn dels grans de l’escola, els de Cicle Superior, que van acabar l’espectacle representant Pinotxo.

Esperem que gaudissiu de les danses! Ells s’ho van passar de meravella!!!