Circuit full body

A continuació us deixo amb un circuit d’exercicis que treballs diferents parts del cos. Aquest circuit, en particular, és bastant complert ja que treball musculatura tant del tren superior com del tren inferior.

La idea d’aquests tipus de circuits és que es realitzin amb continuitat i que després es repeteixi tot el circuit: en el cas dels infants , comentar que aqui deixo una proposta dels cops que ho haurien de fer, però recordeu que és una proposta. El circuit cansa. En el cas que us animeu a realitzar més d’una repetició haurem de descansar entre 2 i 4 min (no més per no refredar-se)

En el cas d’alumnat de CI ho poden realitzar 1 cop.

En el cas d’alumnat de CM ho poden realitzar 1 o 2 cops.

En el cas d’alumnat de CS ho poden realitzar 2 o 3 cops.

RECORDEU EN ACABAR FEU ESTIRAMENTS; teniu penjats alguns exemples en publicacions anteriors!!!

Si voleu compartir a través de les xarxes socials els vostres circuits RECORDEU escriture els hashtags: #jomargallodesdecasa #circuitfullbody

Si voleu enviar correu electrònic RECORDEU enviar-ho al correu electrònic d’aula amb l’assumpte: “Educació Física. circuit full body”