Els infants de 2n aquest any han participat a la Clika… Una cantata feta a Castelldefels en el teatre Plaza. Què és la Clika?
La Clika és una colla d’amics i amigues que comparteixen aventures, jocs, rialles, aprenentatges, il·lusions i sobretot… música! Si voleu escoltar les cançons cliqueu sobre l’article…
Us convidem a escoltar -les:
Cançó: Bona Nit (Ana, Sofia i Mèrida)
Cançó: Capità (Álex, Gael, Álvaro i David)
Cançó: Festa Major ( Jana, Aurora i Teresa)
Cançó: Somni (Álvaro, Carlos, Alan i J.Carlos)
Cançó: Somni (Elena, Sergio, Lara)
Cançó: Barsam, María, Elena, Lara


