SANT JORDI 2016

CERTAMEN LITERARI SANT JUST

Divendres passat ,22 d’abril, es van entregar a Les Escoles els premis als guanyadors dels XXVIII premis de prosa i poesia de Sant Jordi 2016 de Sant Just Desvern .En la categoria de 9 a 11 anys els alumnes de l’escola Montserrat de 5è i 6è van obtenir 5 premis . Felicitacions a tots els alumnes que han participat i especialment a la Lídia Perdiguero , l’Abril Estradé  ,en Lluís Tataret ,la Carlota Martínez  i en Magí Teixidor  ,guanyadors d’aquest concurs .

Aquí podeu veure els seus escrits. Enhorabona!

RECITAL POÈTIC INFANTIL

Els Ponis – P3- presenten “El poema del Peix”
Els Elefants – P4 – presenten….

“El Poema de la Rosa” (P4)
Els Pingüins – P5 – presenten…

Els seus propis rodolins!! (P5)

Finalment, tots cantem una cançó per celebrar Sant  Jordi!

CERTAMEN LITERARI PRIMÀRIA

Aquí teniu un recull del Certamen Literari de Primària que es va celebrar el passat divendres 22 d’abril. Enhorabona a tots els nens i nenes que van participar amb les seves produccions!

PRODUCCIONS LITERÀRIES