Sant Jordi 2012

LLIBRE DIGITAL

Aquí teniu el llibre digital de Sant Jordi de

l’Escola Montserrat!!
     Si cliqueu a la imatge, podreu veure i navegar pel llibre digital on els alumnes han escrit les seves produccions literàries en motiu del certamen literari.
Esperem que gaudiu de tots els poemes que amb tant esforç i il·lusió han realitzat.

.

RECITAL POÈTIC INFANTIL

Els nens i les nenes d’Educació Infantil han celebrat la diada de Sant Jordi amb cançons i rodolins .

TREBALL PLÀSTIC

Els alumnes de primer i segon  han elaborat una rosa molt dolça …amb galetes i sucre . Després de fer-la no han pogut fer altra cosa que ..menjar-se-la .Aquesta rosa si que estava bona !!!!!!!!!!!!!