Santa Cecília 2018

Com ja es tradició a l’escola, el dia 22 de novembre, es va celebrar la diada de Santa Cecília anant de concert a l’escola!

Van venir els músics del quartet de saxofons “BCN SAX QUARTET” a fer dos concerts pedagògics  al llarg del matí:

-“Saxolàndia” adreçat als alumnes d’Ed. Infantil (P3, P4 i P5) i 1r de Primària

-“The Sax Quartet i la Caixa Màgica” pels alumnes de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è de Primària

Es tracta d’un grup de músics professionals  amb llarga experiència concertística i pedagògica, professors de la Banda Municipal de Barcelona i del conservatori de Girona que ens van presentar amb el seu concert la rica i equilibrada sonoritat dels diferents saxos i la seva capacitat expressiva.

Vam celebrar la diada  ben musicalment!!!