Creatibi 1r

Taller: CREATIBI

Els alumnes de primer van fer dimecres passat una activitat de matemàtiques al Tibidabo . L’activitat consisteix en aprendre i fer mates  al temps que juquen amb Legos .L’alumnat es motiva, construeix i practica les competències matemàtiques i la resolució de problemes d’una forma divertida. Sumes i restes, resolució de problemes ,…..
Si cliqueu a sobre de la foto podreu veure unes imatges de l’activitat que es va completar amb una visita al museu dels autòmats .

dscf3834 dscf3836 dscf3837 dscf3838 dscf3842 dscf3846 dscf3850 dscf3854 img_0803 img_0804