Coneguem Barcelona [Curs 2011-2012]

Projecte 2012: Coneguem Barcelona

logo-barcelona

Arriba la turista

Divendres 10 de febrer , ha arribat una senyora que està fent turisme per Barcelona i ens ha vingut a preguntar què en sabíem nosaltres .Cada classe ha rebut una làmina amb una part de Barcelona que li haurà d’explicar quan torni .

Carta a les famílies

Benvolgudes famílies,
Com cada any comencem el projecte d’escola, el tema és: CONEGUEM BARCELONA.
A partir del 10 de febrer, començarem a apropar-nos a la ciutat més gran de Catalunya, Barcelona.
Aprofundirem en el coneixement de la ciutat des de diferents aspectes: culturals, artístics, matemàtics, literaris, socials, l’entorn, etc.
Per tal que els nens i nenes participin més activament en el projecte, us agrairíem la vostra col·laboració aportant-nos diferents materials com fotografies, llibres, posters, vídeos… (marcats amb el nom).
Ja us anirem informant  de les diferents activitats i propostes que s’aniran portant a terme.
Esperem conèixer millor entre tots la ciutat de Barcelona!!!!
Sant Just Desvern, 9 de febrer de 2012

Punt d’informació turística

A l’entrada de l’escola s’ha col.locat un punt d’informació turística on es pot trobar informació per descobrir la ciutat

Punts d’Informació turística

Oficines d’informació
                   Barcelona compta amb una completa xarxa d’oficines i punts d’informació al servei     dels  visitants. Turisme de Barcelona està a la vostra disposició per a orientar-vos allà on sigueu i oferir-vos productes i serveis turístics que us ajudaran a descobrir la ciutat.

Sortida a la Pedrera i Sagrada Família

(cicle mitjà i 5è)
  • Sortida al Port i Mirador de Montjuïc 6è

Taller Entremesos (Cicle Inicial)