L’escola amb la Marató de TV3 [2015]

Aquest any, la Marató de TV3 va dedicada  a aconseguir fons per investigar malalties com la diabetis i l’obesitat.

El grup Coral de l’Escola Montserrat va participar diumenge 13 de desembre, en l’acte que l’Associació Santjustenca per la Marató de TV3 va organitzar a l’Ateneu de Sant Just Desvern.
Un cop més felicitar als nens i nenes d’aquesta agrupació pel resultat de la seva interpretació en un acte solidari d’aquestes carecterístiques,  que gràcies al treball en equip i a l’esforç de tots va esdevenir un èxit.
Us deixem una petita mostra de la seva actuació.

15 de desembre de 2015