Xerrada “Vet aquí un àpat”

Benvolgudes famílies,

L’escola participa en el projecte “Vet aquí un àpat” que promou el consum de fruites, hortalisses i llet entre l’alumnat de les escoles participants.

Des de la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya ens ofereixen una sessió informativa adreçada a famílies i professorat amb l’objectiu de conèixer els beneficis i la importància d’aquests aliments per mantenir una dieta saludable i variada.

Us convidem a aquesta xerrada que es farà a l’escola dimarts 4 de desembre a les 16:45h.

Agrairíem confirméssiu la vostra assistència aquí.