Xerrada Special Olympics

Avui els alumnes de 5è i 6è han rebut una xerrada informativa per part de persones vinculades a les entitats organitzadores dels Special Olympics de Catalunya per donar a conèixer i sensibilitzar els alumnes dels valors que transmeten les activitats que es duen a terme en aquest tipus d’esdeveniment.

Aquest any, Sant Just Desvern és territori Special , això vol dir que es durà a terme aquest esdeveniment esportiu d’àmbit nacional i internacional per a esportistes amb discapacitat intel·lectual i que aplegarà en un mateix dia, el 14 de maig de 2017, a més de 700 persones, entre esportistes, voluntariat i organització. Aquest dia es celebrarà un triple Campionat de Catalunya de bàsquet, tennis i ciclisme i es convida a participar a tota la població.

En NUC, la mascota dels Special,  els ha fet una visita sorpresa durant la xerrada.