Setmana Europea de Prevenció de Residus

Durant la setmana europea de la Prevenció de Residus, a l’escola es va instal·lar un contenidor on tothom que va voler va portar petits electrodomèstics que desprès van venir a buscar treballadors de Solidança per poder reciclar-los.

Els i les alumnes de 3r i 6è van realitzar diferents tallers per treballar la prevenció de residus i el reciclatge.

3r Primària

Va venir la Fundació Espigoladors. És una organizació sense ànim de lucre que lluita contra les pèrdues i el malbaratament alimentari a la vegada que empodera persones en risc d’exclusió social d’una manera transformadora, participativa, inclusiva i sostenible.

6è Primària

Els i les alumnes de 6è van visitar les instal·lacions de Solidança, entitat sense ànim de lucre amb l’objectiu de construir una societat més justa, solidària i respectuosa amb el medi ambient, on van realitzar un taller sobre la recuperació de petits electrodomèstics.