Santa Cecília

Com és tradició a l’escola celebrem Santa Cecília, patrona de la música, i aquest curs hem organitzat dues audicions musicals a l’escola per gaudir de la música.

Els infants d’educació infantil van assistir a l’audició  de “El Trencanous” de P.I.Txaikovski realitzat per El Quintet de Vent-Fusta Quatre+1. Amb aquest espectacle, els infants han pogut viure la música en directe i de prop, a través d’aquest conte de Nadal, i a la vegada conèixer la formació clàssica del Quintet de Vent Fusta (Flauta Travessera, Oboè, Clarinet, Trompa i Fagot).

L’alumnat de Primària han participat a l’espectacle “RE-CORDANT” interpretat per l’orquestra de corda Néos Ensemble. Amb aquest concert els infants han pogut conèixer aquesta formació, tant a nivell d’instruments (la família de Corda Fregada), com de repertori amb els principals compositors de cada època, fent un viatge a través de la història de la música escrita per a Orquestra de Corda, començant des dels seus inicis al Renaixement, passant pel Barroc, el Classicisme, el Romanticisme i la música contemporània, sense oblidar la música de cinema.

Han gaudit moltíssim d’aquestes audicions!

VISCA LA MÚSICA!!