Participació de l’escola al Programa “This is ART-Emocions” de TV3

Durant el 3r trimestre del curs 2016-2017, la productora Brutal Media juntament amb TV3 i Movistar Plus van venir a gravar unes escenes amb alguns grups-classe de la nostra escola pel programa “This is art-Emocions” de TV3.

Es tracta d’un programa de televisió dirigit pel comunicador Ramon Gener que els darrers anys ha presentat programes d’èxit a tv3 com ”Opera amb texans” i ”This is Opera”.

En aquesta ocasió, This is art-Emocions” es tracta d’un format similar als anteriors en el qual la temàtica gira entorn de l’Art, explicat a través de les emocions. (Cliqueu aquí per veure el trailer)

Els grups que van participar en els rodatges van ser els actuals grups de 2n i 4tA i B.

Aquest passat mes de novembre, TV3 ja ha començat amb l’emissió dels primer capítols del programa. El passat 6 de desembre, en el programa dedicat a la curiositat vam poder veure els alumnes de 4tB (gravació en català) i a l’endemà, pel Canal Movistar +, vam poder veure els alumnes de 4tA (gravació en castellà).

Més endavant, s’emetran les imatges gravades amb els alumnes de 2n. Estem a l’espera que la productora ens confirmi la data.

De moment, aquí us deixem els vídeos de 4tA/B!

Alumnes 4tB en català (TV3 – Surten a partir del minut 20)

Alumnes 4tA en castellà (Movistar+ – Surten a partir del minut 2:20)