Premi Sambori Òmnium 2017

L’alumne Lluís Tataret Ortiz del curs de 6è de Primària de l’Escola Montserrat amb l’escrit “Martí el mariner” ha estat guardonat amb el premi Sambori Òmnium 2017 de narrativa escolar. Aquest guardó correspon a la categoria de Cicle Superior de Primària de la demarcació L’Hospitalet-Baix Llobregat.

El Premi Sambori té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics de cada centre.

Divendres 24 de març a l’escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera es va fer l’acte d’entrega d’aquest guardó als guanyadors de les diferents categories d’aquesta demarcació.

Ara, tots ells optaran a la següent fase a nivell de tota Catalunya.

ENHORABONA LLUÍS!!!

captura