Pla de Consum de Llet a les escoles!

El nostre centre participa en el Pla de Consum de llet a les escoles.

Aquest any amb gots reutilitzables i biodegradables!

Aquest programa tracta d’oferir llet gratuïta en els esmorzars i/o berenars dins del centre escolar de segon cicle d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de centres educatius que ho demanin.

És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

Els objectius són:

• Augmentar la sensibilització per una bona alimentació i la transmissió de conductes d’hàbits saludables a través de la distribució de llet sencer UHT a l’alumnat d’1 a 2 anys.
  • Donar a conèixer el paper de la llet com a aliment important (o de consum diari) dins d’una alimentació variada i saludable, i de les seves propietats nutricionals.
  • Implilar tota la comunitat educativa (alumnat, docents i famílies), perquè els hàbits alimentaris adquirits en la infància són decisius en el comportament alimentari en l’edat adulta.