Pla de consum de fruita i verdures

Un any més, l’Escola participa en el “Pla de Consum de Fruita i Verdures” a les escoles amb l’objectiu de potenciar el consum de fruita entre els nens i les nenes en edat escolar.

És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.

Els objectius són:

• Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
  • Afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, llet,  aigua i joc actiu.