Pla de consum de fruita i verdures

Un any més l’Escola participa en el Pla de consum de fruites, verdures i llet a les escoles.
Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys).
És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.

Els objectius són:
·       Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
·       Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
·       Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
·       Afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, llet,  aigua i joc actiu.
·       Donar a conèixer el paper de la llet com a aliment important (o de consum diari) dins d’una alimentació variada i saludable, i de les seves propietats nutricionals.

Vetllem entre totes i tots per uns bons hàbits alimentaris!