Mobile History Map – Wonders of the world

Les i els alumnes de 5è i 6è han treballat a l’àrea d’anglès les MERAVELLES DEL MÓN. Han fet un treball de recerca de tots els monuments que van estar candidats a les “7 meravelles del món”.

Entreu al mapa interactiu i cliqueu a cada punt de geolocalització. Podreu veure informació i fotografies d’aquests monuments. També podeu consultar tots els monuments a la part esquerra superior del mapa “Llista d’objectes”

Aquesta activitat s’ha fet dins del programa Mobile History Map, iniciativa del programa mSchools. És una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a les seves escoles, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.