Internet Segura – 5è i 6è

Resultado de imagen de mossos d'esquadra logoLa darrera setmana un Mossos d’Esquadra va venir a la nostra escola a fer unes xerrades d’Internet Segura els i les alumnes de 5è i 6è.

Els objectius d’aquestes xerrades són:

• Informar sobre els perills de navegar per Internet.
  • Explicar els avantatges i desavantatges que pot tenir navegar per Internet.
  • Educar als infants perquè naveguin de manera responsable per Internet.
  • Explicar les qüestions legals i la normativa vigent: continguts nocius i continguts il·legals.
  • Oferir consells bàsics sobre: Grup d’investigació, Els virus: troians i espies, el xat i la missatgeria instantània, els blocs i els fotoblocs, descàrregues de música, vídeos, arxius,..
  • Facilitar eines i recursos als infants i adolescents per navegar per Internet de manera segura.
  • Oferir diversos contactes d’ajuda i suport.