Guanyadors a les Proves Cangur Matemàtiques

Un any més, l’alumnat de 5è i 6è ha participat a les Proves Cangur.

La prova Cangur és un concurs de matemàtiques promogut per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontièeres, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjantçant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre països  .

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

És un plaer comunicar-vos que més de 30.000 participants, 5 alumnes de 5è i 2 de 6è estan dintre del 5% de millor nota; 3 alumnes de 6è han tingut menció especial per estar dintre de l’1% de millor nota i un alumne, l’Oriol Lechado de 6è, ha obtingut la puntuació màxima aconseguint així el primer premi i ha guanyat una estada en un campus al setembre. Aquí, podeu consultar el llistat dels guanyadors i aquí el llistat de les millors notes.

ENHORABONA A TOTS I TOTES!!!!!