Celebrem Santa Cecília

Com és tradició a l’escola celebrem Santa Cecília, patrona de la música, i aquest curs hem organitzat dues audicions musicals a l’escola per gaudir de la música.

· Els infants d’educació infantil van assistir al taller-audició de violoncel, on van tenir un primer contacte visual, auditiu i participatiu cantant cançons populars catalanes amb el violoncel.

· L’alumnat d’educació primària van assistir a l’espectacle REBOBINA” interpretat per un trio de corda (violí, violoncel i clarinet), on van fer un viatge invers per la línia cronològica del temps, amb la combinació del violí, el clarinet i el violoncel.