Cantem per la gent grant del Centre Vitàlia

Després de 3 anys reprenem aquesta activitat “Cantem amb la gent gran”.

L’alumnat de 6è de primària ha anat a cantar Nadales amb la gent gran del Centre Vitàlia, residència de gent gran al costat de l’escola.

Aquest es un projecte intergeneracional que permet potenciar la convivència entre els diferents grups d’edat així com fomentar valors positius cap a les persones grans.

Han cantat plegats i ha estat una experiència molt maca!

1. Maria Pàrraga Escolà

És un acte molt bonic que sortosament cada vegada és més frequent en dates assenyalades i sense voler-ho minimitzar valdria la pena prendre consciència que les activitats intergeneracionals haurien de ser constants i habituals, com a pla de vida tant pels grans com per joves i petits. Dins la vida quotidiana i la institucional.
    Des de http://www.aepi.es us convidem a organitzar programes d’aquestes convivències.