Cantània 2018

El passat 24 de maig els nois i noies de 4tA i 4tB van participar en el concert de Cantània d’enguany  “Partícules” .

Una  experiència única per gaudir de la música  a L’Auditori de Barcelona amb la responsabilitat d’actuar en un concert cooperatiu amb alumnes d’altres escoles de Catalunya, acompanyats i dirigits per músics professionals i amb les famílies i públic assistent com espectadors.

Un any més els nois i noies de 4t , que ho havien preparat molt,  ho van fer fantàsticament!

Felicitem a tots i a totes i desitgem que hagi estat una bona vivència per a tothom, també agraïm a les famílies la seva participació.

Aquí us deixem un “tastet” de fotografies  i  vídeos d’alguns dels moments.