Aconseguim un Segell de Qualitat eTwinning

ESTEM D’ENHORABONA! 😀
L’ECOLA ACONSEGUEIX UN ANY MÉS EL SEGELL DE QUALITAT D’ETWINNING

El projecte europeu etwinning “ Feeling Europe” portat a terme durant el curs 2021/22 per l’alumnat de  5è A de la nostra escola ha rebut el Segell de Qualitat Nacional que indica que aquesta iniciativa ha assolit els estàndards fixats per la Comissió Europea que el cataloga com a projecte d’excel·lència.

En aquesta iniciativa el nostre alumnat va col·laborar amb nois i noies d’Ucraïna, Itàlia, França, Portugal i Turquia. Totes les escoles participants amb la nostra  van cooperar en un seguit d’activitats adreçades a celebrar la diversitat cultural i el desig de conviure en harmonia; sempre apostant per la sostenibilitat i la pau per fer dels nostres pobles millors llocs per viure i conviure.

A sota, us deixem l’enllaç del llibre virtual de “Feeling Europe” perquè pugueu fer- ne un tastet del conjunt de productes finals variats tant en el contingut com en la forma:  pòsters de paratges naturals europeus espectaculars , una revista virtual  de cuina, la creació i interpretació de l’himne que representa “Feeling Europe”, el llibre virtual de la Pau per donar suport als nois i noies d’Ucraïna…

Per acabar informar- vos que enguany les classes de 5è també han esdevingut “etwinners” participant en el projecte “Letters From The Earth” que hem engegat aquest mes d’octubre.