4t Segell de Qualitat Nacional consecutiu

Per 4t any consecutiu l’escola ha estat atorgada amb el Segell de Qualitat Nacional del projecte eTwinning que varem realitzar el curs passat un dels grups de 5è (actual 6è) “Europe, a fantastic continent to discover!“.
Aquest projecte es va duu a terme de manera col·laborativa amb alumnes d’una escola de Finlàndia. Els objectius principals d’aquest projecte eren posar en pràctica la comunicació en llengua anglesa i aprendre aspectes culturals i geogràfics de diferents ciutats d’Europa utilitzant diferents eines digitals i treballant de manera cooperativa.
Per obtenir aquest reconeixement, el projecte ha d’aconseguir l’excel·lència en les següents àrees:
– Innovació pedagògica
– Integració en el pla d’estudis
– Comunicació i interacció entre les diferents escoles
– Col·laboració entre les escoles
– Ús de la tecnologia
– Resultats, impacte i documentació.

(Per veure més informació cliqueu aqui )

ENHORABONA A TOT L’ALUMNAT QUE VA PARTICIPAR EN AQUEST PROJECTE!!