TROBADA D’ESCACS A LA NOSTRA ESCOLA

Avui, divendres 20 d’abril, s’ha celebrat a l’escola Miquel Martí i Pol la sisena Trobada d’Escacs amb  272 nens i nenes de Cinquè curs d’Educació Primària.

Les escoles participants han estat : escola Amat i Targa, escola Doctor Trueta, escola Enxaneta, escola Montserratina i escola Miquel Martí i Pol.

Durant una hora s’han jugat diverses partides, sempre canviant de parella i jugant amb nens i nenes d’altres escoles.

Ha estat una jornada lúdica, on els escacs, el respecte i la bona convivència han estat els protagonistes.

Felicitats a tots i a totes les participants i els nostres agraïments a l’Enric Oliver per la bona organització de la jornada.

Podeu veure les fotografies de la jornada AQUÍ