TROBADA DE KORFBAL 6è

Aquest curs hem tornat a participar a la trobada de korfbal entre escoles de Viladecans, Gavà, Sant Climent i L’Hospitalet de Ll. Ha estat la vintena edició i el primer cop que es premiava el joc net durant la jornada. El Consell Esportiu del Baix Llobregat ha impulsat una iniciativa anomenada “Juga verd play” que intenta fomentar el respecte i la bona pràctica en el món de l’esport. La nostra escola ha estat una de les tres premiades en la trobada, ja que ha estat de les que més targetes verdes ha rebut. Moltes felicitats a tot l’alumnat de sisè. La jornada ha anat molt bé i hem gaudit d’un dia molt favorable per a la pràctica del korfbal a l’aire lliure. Si feu click a la imatge podreu veure fotos de la jornada.