Molt més que mapes!

Aquestes setmanes les nenes i els nens de Segon estem treballant a l’escola com són els pobles i les ciutats més pròximes al nostre entorn.
Una de les activitats plantejades, ha estat un treball d’investigació en grup a partir de mapes originals de Viladecans i Barcelona. Sabeu que hem après? Hem après a dibuixar rutes, hem localitzat a quina part de la ciutat es troba la nostra escola, l’ajuntament… i hem descobert molta informació a la pàgina web de la nostra localitat!

A més a més, aquest projecte el vam iniciar a la SMART CLASSROOM! Ja teníem moltes ganes d’estrenar els nous espais de l’escola i utilitzar els nostres mitjons!

Ha estat molt divertit!