L’art que allibera…

Les arts tenen una gran importància en la formació integral dels alumnes. A través de l’art, els infants pensen per ells mateixos i desenvolupen la imaginació, la sensibilitat artística i les emocions.

Els infants creen per si mateixos, segons el seu moment evolutiu i les seves necessitats,  i no hem de pensar que la seva intenció és la de crear alguna cosa en concret ja que l’art representacional pot no haver arribat encara.

A l’escola, oferim propostes obertes on els nens i les nenes tenen llibertat per explorar, expressar el que pensen i el que senten. Amb aquesta lliure exploració de materials són lliures d’arriscar-se i de prendre les seves pròpies decisions.

El resultat final no importa tant. Importa més allò viscut (el camí), és a dir, allò experimentat i allò que s’ha après per un mateix. L’objectiu és gaudir de les experiències, proves i aprenentatges de les experimentacions. Llegeix més>>