Ja tenim mascota a la biblioteca!

Hola a tothom.

Ens han arribat més de 150 propostes per escollir la mascota de la nostra biblioteca.

Després d’una tria difícil per part de tots els membres de la comissió mixta de biblioteca (famílies, mestres i un membre de l’equip directiu), la mascota triada és  EL CUC-BOOK, dibuixada per la Martina Sancho Sánchez, alumna de 5è curs d’educació primària.

Volem felicitar a la Martina per aquesta mascota tan divertida que properament veurem a la biblioteca.

També volem agraïr a tots els nens i les nenes de l’escola Miquel Martí i Pol la seva participació en aquest concurs.

Podeu veure totes les propostes presentades a l’entrada de l’escola.

La comissió de biblioteca.