Iniciem l’activitat d’apadrinament lector.

Com cada any, els alumnes de 4t i 5è conjuntament amb els alumnes de P5 i 1r, participen en l’activitat de lectura, l’APADRINAMENT LECTOR.
A la primera sessió es van trobar tots els nens i nenes i els alumnes més grans es van comprometre, mitjançant un contracte, a ajudar als més petits a millorar en el seu procés lector.
És una activitat que els agrada molt, perquè es relacionen amb els infants d’altres cicles i es fomenta la responsabilitat i el compromís.
La veritat és que estan desitjant tornar-se a trobar i compartir més moments junts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *