Festa de tardor a l’escola

Com ja és tradició a la nostra escola, el dia 31 d’octubre hem celebrat la primera festa. Feia goig veure els passadissos guarnits amb les fantàstiques manualitats que les famílies ens heu portat.

Durant tot el matí hem realitzat activitats molt variades per celebrar la castanyada.

A la tarda, alumnes i mestres hem continuat la celebració al pati. Hem rebut la visita de castanyers i castanyeres que ens han convidat a menjar castanyes i a ballar al ritme de la música . Els/les nens/es de cicle superior han organitzat una gimcana de tardor al parc de la Torre Roja.

Aquest dia quedarà en el nostre record a través de l’ample recull de fotografies que trobareu a la pàgina Festa de tardor.