ENS VISITA L’ESCRIPTOR CARLES SALA

Dimecres passat, dia 17, l’escriptor Carles Sala va visitar la nostra escola. L’acte va tenir lloc a la biblioteca del centre, espai on l’alumnat de quart, cinquè i sisè va tenir l’oportunitat de conèixer més a fons la vida de l’autor i la seva obra. Els nois i  noies, molt encuriosits, li van demanar per què havia deixat de ser mestre per a dedicar-se a escriure històries adreçades al públic infantil i juvenil. En Carles no ho va dubtar, la seva resposta va ser clara: “m’encanta la forma de pensar i la imaginació dels nens”, els hi va respondre.

D’altra banda, l’alumnat també va aprofitar per conèixer les peculiaritats dels personatges de les seves novel·les Mister RumbaSet entrevistes de por, lectures amb les que nens i nenes han gaudit moltíssim.

Finalment, l’escriptor va signar una dedicatòria de la seva obra als nens i nenes i els hi va agrair l’atenció prestada.

Aquí  us deixem una mostra fotogràfica de la visita.