Els nens i les nenes de Primer iniciem els nostres projectes

“Anant sols arribarem més ràpid. En grup arribarem més lluny”

Abans de marxar de vacances, les classes de primer vam escollir el nostre nom!

1rA  és la classe dels CRANCS!

1rB són els CIENTÍFICS!

1rC  és la classe del SISTEMA SOLAR!

A partir del nom de la classe, portarem a terme un projecte interdisciplinari per aula, del dilluns 15 de gener al divendres 26 de gener.

ESTEU PREPARATS I PREPARADES PER COMENÇAR?

Els projectes impliquen una manera de fer que afavoreix la iniciativa, l’autonomia en el treball i l’aprenentatge cooperatiu.

Considerem els projectes una bona oporunitat per posar l’alumnat en situació d’aprenentatge de tot un procés i una recerca. El procés del projecte, també afavoreix la implicació de la família i altres persones externes als alumnes! TOTS JUNTS SUMEM!

Els tres projectes de primer neixen dels interrogants que s’han plantejats els propis alumnes i és per aquest motiu que els nens i nenes estan tan motivats per aprendre sobre els crancs, els científics i el sistema solar!

Al llarg d’aquestes dues setmanes, els petits i les petites del Cicle Inicial han de deixar anar la seva imaginació i creativitat i, si els ve de gust, poden continuar aportant a la classe qualsevol tipus de material: informació, fotografies, manualitats, llibres… per compartir-lo amb la resta de companys i aprendre. Totes les idees són bones.

Aquesta setmana, ja hem rebut molts treballs realitzat pels alumnes.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!