Els alumnes de 6è visiten el museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

El dijous passat  els alumnes de 6è van anar d’excursió al Museu de la Ciència i de la Tècnica a Terrassa per aprendre més coses sobre l’inici de l’Edat Contemporània.

Vam fer l’activitat “Un passeig per la fàbrica” i vareu ser protagonistes d’un joc teatralitzat on us vareu transformar en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en una fàbrica tèxtil de principis del segle XX.

Vareu aprendre aspectes tècnics del procés de la llana i vareu descobrir en quines condicions treballaven a l’any 1910.

Esperem que us hagi agradat aquesta sortida relacionada amb el vostre projecte sobre l’Oliver Twist.

6e