Els alumnes de 5è comencen el projecte interdisciplinari: “Millor cova o cabana?”

Al llarg de dues setmanes, a través del projecte interdisciplinari “Millor cova o cabana?”,  l’alumnat de 5è farà un viatge al passat per conèixer l’etapa més antiga de la humanitat, la Prehistòria.

Com que un dels temes del projecte és el procés d’hominització, cada grup s’ha especialitzat en un tipus d’home prehistòric, de manera que han investigat sobre els Australophitecus, els Homo Habilis, els Homo Erectus, els Homo Antecessor, els Homo Neardenthalensis i els Homo Sapiens.

De moment, ja han constatat que els primers humans eren capaços de sobreviure alimentant-se de carn crua, perquè no coneixien el foc. Tot i que eren molt primitius es buscaven la vida per fabricar armes amb pedres i així poder caçar.

Plasmaven les seves escenes de caça a pintures rupestres, que feien a les parets de les coves on vivien.

Els nostres alumnes són vertaders prehistòrics! Mireu quines pintures rupestres han realitzat per decorar la cova que dóna entrada a les nostres aules.