Despertem la curiositat amb el planetari digital!

Els nens i les nenes de tercer han tingut l’oportunitat de gaudir d’un planetari digital a la nostra escola.

Amb aquesta activitat, que està vinculada al projecte “Com afecten els moviments de la Terra a la planificació d’un viatge”,  han pogut conèixer de manera diferent i en una pantalla de 360º l’univers que ens envolta, han comprovat  amb els seus ulls que l’espai és un lloc immens ple de galàxies, planetes, estrelles, llunes, forats negres i astres de diferents dimensions.

Dins del planetari han pogut fer un viatge pels astres més importants del nostre sistema solar. Han parlat del Sol, dels moviments de la Terra, han viatjat a la Lluna i fins i tot, han observat la caiguda d’un meteorit! A més a més, han observat les fases de la Lluna, el planetes que podem observar durant la nit i algunes constel·lacions.

L’alumnat de tercer ha gaudit moltíssim d’aquesta activitat.

AQUÍ us deixem les fotografies de la sessió.