COOKING WORKSHOP

A l’escola Miquel Martí i Pol, cuinem en anglès!

Els/les alumnes de 4t de primària han realitzat l’esperat COOKING WORKSHOP. Amb motiu de la setmana del Projecte Interdisciplinari que té com a títol “Per què hem de menjar cada dia?” i al llarg de tres dies, ha tingut lloc aquest taller d’alimentació saludable a la nostra escola. En aquesta setmana tan especial on els alumnes són els vertaders protagonistes, com no encabir un taller de manipulació d’aliments en anglès realitzat per una experta en nutrició. Sense dubte, una bona manera d’aprendre gaudint!

Aquí podeu veure les fotos i els vídeos.

Els nostres chefs s’ho han passat genial!