Com podem créixer de manera sana i saludable?

L’alumnat de 1r està realitzant el projecte “Com podem créixer de manera sana i saludable?” i un dels sabers que han après ha estat classificar els aliments segons el seu origen.

Per fer-ho, van triar els aliments del supermercat de l’escola i per grups van classificar-los segons pensaven si provenien dels animals, vegetals o minerals.

Després ho van posar en comú davant dels seus companys/es explicant i argumentant perquè els havien agrupat d’aquella manera.

També vam aprofitar la sessió per comentar quins d’aquests productes eren saludables i quins no pel nostre cos.

Per últim, van confegir entre tots i totes un mapa mental amb tot el que havien après durant la sessió.

L’activitat ha estat molt profitosa on tots els infants han pogut participar i han tingut el seu moment per mostrar la seva opinió i les seves reflexions.

Fent clic al curs podreu veure les fotografies.

1rA           1rB