Com es converteix una mongeta en una planta?

A partir del dilluns 14 de gener i durant dues setmanes portarem a terme un nou PROJECTE Com es converteix una mongeta en una planta?

Els projectes impliquen una manera de fer que afavoreix la iniciativa, l’autonomia en el treball i l’aprenentatge cooperatiu.

Des de l’escola, considerem els projectes una bona oportunitat per posar l’alumnat en situació d’aprenentatge de tot un procés i una recerca. El procés del projecte, també afavoreix la implicació de la família i d’altres persones externes.

Les plantes mongeteres de l’alumnat de segon ja hi són a l’escola, ara hauran d’investigar…

Tothom està molt entusiasmat amb les seves plantes que tant han trigat a néixer o fins i tot no ho han fet. A veure si descobrim el perquè!