Bibliorecomanacions: “El gran llibre del regne de la fantasia” de Geronimo Stilton.

Hola famílies,

Els alumnes de 4t han tingut molt clar quin llibre volien tenir representat a la biblioteca: “El gran llibre del regne de la fantasia” del Geronimo Stilton.

Aquest ratolí s’ha ficat a les biblioteques i ha engrescat molt als nens i nenes  de l’escola.

De ben segur que us agradarà aquesta  web que hem trobat. Mireu, mireu, que s’amaga darrera del Geronimo.

A més, l’Albert Castillo, un alumne de 4t,  ens explica perquè els agrada tant aquest llibre.

Voleu veure el vídeo?