VIATGE COOPERATIU

Un curs més l’alumnat de cinquè ha realitzat el projecte dels viatges cooperatius a l’àrea d’educació física. Aquest projecte s’ha realitzat durant els dos primers trimestres. En ell, l’alumnat ha anat sumant els quilòmetres que anaven fent durant els escalfaments a les sessions d’educació física. Prèviament havien mesurat el perímetre de la pista per saber quants metres feia cada volta, així cada sessió comptaven les voltes realitzades, les passaven a metres i després a quilòmetres. Un cop sumats els km dels dos trimestres van buscar un destí i van crear el seu viatge imaginari, tot muntant unes escenes per tal de fotografiar-les i fer una edició de vídeo amb l’app Videoshow. Aquí teniu el resultat de les tres classes. Esperem que us agradin.