Una gran trobada d’atletisme

Per fi hem pogut fer la trobada d’atletisme! Després d’haver suspès l’activitat dues vegades hem aconseguit reunir-nos amb altres escoles del municipi a la pista que es troba al camp de La Bòbila de Gavà. Ha fet un dia espectacular i hem pogut gaudir de les diferents disciplines de l’atletisme. L’alumnat ha acabat ben cansat ja que, a més de les diferents activitats realitzades, hem anat i tornat caminant! Bona feina nois i noies! Ara teniu un cap de setmana per descansar mentre veieu les vostres fotos. Segueix l’enllaç de la foto.