Taller d’higiene postural

Durant aquesta setmana l’alumnat de cinquè ha rebut la visita, a les sessions d’educació física, de la Yolanda Atienza, fisioterapeuta dels serveis territorials. Juntament amb ella hem organitzat una sessió específica d’higiene corporal, per tal de conscienciar els nens i nenes de com cuidar el seu cos mitjançant una bona postura al agafar qualsevol pes del terra, seure en una cadira i fins i tot dormir. El taller s’ha desenvolupat al gimnàs de l’escola i ha estat molt procedimental. També hem tingut moments de reflexió sobre pròpies experiències i qüestions que la Yolanda ens ha pogut solucionar.

A continuació teniu fotos de les sessions i un petit qüestionari que ens ha preparat per veure si hem entès prou bé el què hem treballat. Només l’ha d’enviar l’alumnat de cinquè que ha fet les sessions d’higiene postural.

Fes clic a l’enllaç del formulari:

Fotos de les sessions: