M’agrada l’esport!

T’agrada l’esport? Segur que sí! I si no és així, segur que t’agrada ballar. Hem trobat la manera de fer totes dues coses alhora. Durant tot aquest confinament hem creat moltes activitats que us han permès continuar aprenent amb l’educació física. També hem buscat i rebuscat per les xarxes socials i a Internet, però aquest cop hem fet un petit viatge en el temps per recuperar una activitat que va crear el Club Súper 3 a la televisió i molts mestres d’educació física vam utilitzar a les nostres sessions com a activitat d’expressió corporal. En aquell temps molts de vosaltres no havíeu nascut, i alguns dels vostres germans i germanes van escoltar la cançó i la van ballar de valent. Us proposem un repte! Sereu capaç d’aprendre els passos de la cançó de “M’agrada l’esport”? I sereu capaços d’engrescar la vostra família? Us deixem un vídeo tutorial de la Pati Pla que us ensenya els passos a seguir. Podeu mostrar-nos les vostres coreografies si les pengeu a la vostra carpeta d’educació física al Drive. Acceptes el repte?

Per cert! Al vídeo escoltaràs la Pati Pla preguntant si vols participar d’un videoclip. Ep!!! Pensa que hem fet un viatge en el temps i aquest videoclip es va fer fa 8 anys! (No has d’enviar res a super3.cat, eh! En tot cas a nosaltres) També us deixem el videoclip que va resultar en aquella època.