JUGUEM VERD PLAY!

L’alumnat de 4t. de l’escola Miquel Martí i Pol hem gaudit del projecte Juga Verd Play del CEBLLOB, Consell Esportiu del Baix Llobregat. La finalitat d’aquesta iniciativa és educar en valors a través de l’esport. Es fonamenta en 3 grans pilars: els valors han de comptar en el resultat final, implica la participació efectiva de tots els agents (famílies, tècnics, dinamitzadors de joc…), i planteja un format de competició sobre 10 punts al resultat d’un partit on s’integren els valors i els marcadors gràcies a l’ús de les noves tecnologies.

Nosaltres hem gaudit i conegut aquest projecte amb un joc que ens agrada molt a tots i totes! Aquí teniu una mostra de com va anar la sessió.